İş Avansları Yönetmeliği

BAŞVAK İŞ AVANSI YÖNETMELIĞI

I. AMAÇ
Belirli görevlerin yapılabilmesi için, gerekebilecek paranın personele verilmesi ile ilgili esasları düzenlemektir.
2. UYGULAMA ŞEKLI
A. Avansın Alınması
İş avansları,
1. Standart Avanslar : SSK, Elektrik, Su, Telefon, vergiler, v.b.ödemeleri
2. Standart Olmayan Avanslar: Acil idari harcamalan, acil satın alma talepleri, vb. Olmak üzere iki gruptan oluşur.
İş avansı alması gereken personel Banka Talimatını iki nüsha olarak doldurarak Vakıf Yetkililerine imzalatmak suretiyle ilgili banka şubesine iletir.
B. Avansın Kapatılması
İş bitiminde, iş avansı alan personel, işlerin tamamlandıgı gün veya işlemi takip eden ilk gün yaptığı masrafları belgeler ve bu belgeleri Vakıf
Yetkililerine ileterek almış olduğu avansı kapatır. Şayet personel üzerinde avans bakiyesi kalmış ise, işlemin tamamlandıgı günden itibaren 7 gün
içinde bu bakiye ilgili banka şubesindeki Vakıf hesabına yatınlır. Makbuz, yetkililere iletildikten sonra dosyalanır.
3. GENEL HÜKÜMLER
Avansın süresinde kapatılmasını takip ve kontrolünden avansı veren Vakıf yetkilileri sorumludur. Avans, Talep Formu’nda belirtilen konu için alınır,
başka amaç için kullanılamaz veya kullanmak üzere saklanamaz.
4. Yürürlülük
Bu Yonetmelik, Vakıf Mütevelli Heyeti tarafından onaylanma tarihinden itibaren yürürlüğe girer.
5. Yürütme
Bu Yönetmelik, BAŞVAK Yönetim Kurulunca yürütülür. Kredinin faiz oranına göre yeniden yapılandırılması istendiği taktirde yapılan işlem için
komisyon ücreti alınmaz.
Olarak günün şartlarına göre yeniden degerlendirmiş ve bu esaslar 07/06/2011 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere oy birliği ile kabul edilmiştir.
İs Avans İmzalar
Scroll to Top